*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Thursday, December 31, 2009

Gathering

Semalam aku gi Times Square dengan Mama, Adik aku, Alang & Aboya (Again. Before this gath pun kat TS gak. Dah cam takde tempat lain je. Aku ada tulis entry pasal ni). Adik aku nak tengok movie dengan Aboya & Alang. Memandangkan aku sekarang kaya kedana, jadinya aku mo shopping la sikit. Nak cari bag for practical and few things yang aku dah list siap-siap agar aku tidak tersasar dari tujuan asal (eventho dah list, tapi aku tak dapat menahan gelodak nafsu untuk bershopping benda yang takde dalam list. Sorry~).

Oh semalam.. No pics. Wahh! Ajaib bukan. Kalau tak confirm setiap entry wajib ada gambar but this time no pics at all. Sesungguhnya aku busy giler tawaf satu Times Square tu dengan mama. Adik aku, Aboya & Alang ikut kejap je. Before 6pm dorang dah gerak ke cinema untuk tengok movie AVATAR (Hah! Lambat la korang. Aku tengok 2nd day citer ni kua. Korang tengok bila citer ni dah nak habis. Ceh! Berlagak lak)

p/s: Isnin until now.. Aku patutnya jumpa nina this week but still tak dapat jumpa dia lagi. Bukan apa.. Kereta auto takde (aku taw bawa kete cacat je). So kalau ari ni dah sah-sah kereta takde sebab malam ni malam new year. Aiyaa.. Sorry bangat nina. I think I cant make it jugakla kot. 1000 apologies dear..

No comments: