*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Friday, January 1, 2010

Jalan-Jalan Di OU

Ari ni keluar lagi. Sebagai seorang yang kaya kedana, harusla aku pergi bersiar-siar di pusat membeli belah ye. Kali ni gi dengan adik aku and mama (As usual.. Kitarang bertiga je la yang selalu kua bersama. Bapak aku tak minat jalan-jalan kat shopping mall).

Adik aku seperti biasa.. Mesti gi tengok movie. Dia tengok citer 'Sherlock Holmes' (citer yang aku nak tengok gak tapi kena tunggu Nemo balik dulu). Aku lak nak gi cari barang aku yang aku tak jumpa di Times Square masa keluar ari tu. Still tak jumpa jugak barang yang aku nak. Dia kata out of stock. Haih. Laku betul.. Tension gwe.

Dah puas meronda satu OU (dari new wing-old wing then old wing-new wing.. dok ulang alik la kat situ). Masa time Maghrib kitarang gi surau. Then aku ternampak seorang kakak ni.. Macam Kak Zarin la. Senior aku masa kat Convent dulu. Nak tegur takut salah orang. So aku just tengok dia je la untuk nak pastikan balik. Then maybe dia perasan kot, dia tengok aku balik. Aku pun terus pandang ke tempat lain. Ahh.. Abaikan je la. Salah orang kot (tapi aku rasa memang dia dah).

Lepas tu kitarang terus ke Pizza Hut sebab aku dengan mama dah lapar. Adik aku tak habis tengok movie lagi. So kitarang makan berdua je la. Aku order Spaghetti Meatballs Boloignese (my fave kat Pizza Hut). Mama order Pizza Chicken Supreme. Licin kot aku makan sebab memang aku lapar giler. Actually, dah tahap kebulur dah.

My fave Spaghetti Meatballs Boloignese
Bila adik aku dah habis je tengok movie, dia msg yang dia nak makan burger Carls Jr. So terpaksa la kitarang mencari kedai tu pulak. Mak aii.. Tersorok kedai tu. Susah nak cari.

Bila semua dah settle, kitarang pun balikla. Mujurla jalan tak jammed sangat. Cuma masa kat LDP (area Sunway), ada accident at the other side. Kereta ternaik kat atas divider/tebing yang tinggi kot (canggeh). Kereta tu lebih kurang 80 degree. Cuma tunggu masa nak terbalik je. Macam mana la bawa. Mabuk ke? Or bawa ke tepi sangat ke? Nak elak something kot.. Arhh.. Lantakla. None of my biz okeh.

No comments: