*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Wednesday, January 13, 2010

Hari Hari Ku

Pagi-pagi lagi aku dah kena gi site office sub con untuk collect D.O. Balik tu terus ke site untuk check material lak. Then baru balik ke site office tapi singgah dulu ke office consultant untuk collect RFI lak. Busy betul aku ari ni (actually ari ari pun busy).. Bile balik je terus buka RFI.

Ada macam minah koboi tak bila aku pakai boot tu?

Tapi bila tengah hari.. Aku lagi sibuk.. Nak tau apa je yang aku sibukkan? Haaa.. Itu yang kita nak tau ye..Hee~

Aku busy wat benda ni sebenarnya. Hehehe.. Time ni semua big bos kua gi meeting kat HQ. Jadinya trainees semua memang hooreyla weh cuz big boss smua takde. Kitarang la pulak yang jadi big boss nye.

Bila petang baru la bos smua balik. Pe lagi.. Masing-masing sibuk-sibuk wat keje ar. Hipo je semua. Padahal tadi sibuk dok bergosip dengan dok main game kat PC. Bukan ape.. Kalau bos tengok kitarang melangut sambil tunggu lalat masuk dalam mulut, bos akan tegur.. 'Kenapa dok melangut je? Kenapa tak gi site? Kenapa ape??!' Arghhh! Malas nak jawab..

2 comments:

jinhoo sunbae said...

kalo kantoi ngan bos camne ni?? hahaha..

*loue me* said...

jinhoo:ajak bos join main solitaire gakla.hehehe