*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Saturday, January 9, 2010

Leave A Comment

Aku taw ade je kawan-kawan aku yang baca blog aku cuz aku ada letak url kat facebook aku. But then dorang lebih suka tanya/comment kat facebook aku. Tak taw kenapa. Adakah korang tak taw yang korang leh je tinggalkan komen kat blog aku even korang takde blog. So, aku dengan takde keje nya wat la tuto pasal leave a comment ni. Hopefully pasni korang bolehla tinggalkan komen kat entry-entry seterusnya nanti

1) Tekan la kat 0 Comments tu


2) Then akan kua kotak macam ni. So taip je la kat ruangan tu
3) Pastu pilih Name/URL. Kalau yang takde blog, just tulis Name je. URL tu leh biakan kosong
4) Then tekan 'Publish Your Comment'

Easy kan.. Pasni kawan-kawan sila tinggalkan komen. Hehe =)

No comments: