*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Sunday, January 10, 2010

Rindu Kamu!

Hari ni aku kua dengan BF. Dia balik KL ari Jumaat ari tu sebab rindu nak jumpa aku. Padahal kitarang baru je tak jumpa 1 week. Sudah rindu. And aku pun rindu sangat kat dia. Kesian dia sebab terpaksa terima perubahan drastik aku. Ye lah.. Since aku dah start praktikal ni, aku dah kurang luangkan masa sembang dengan dia. Kalau dulu, 24/7 asyik bergayut je keje. Now memang totally different. Hopefully, dia akan memahami kerja aku dan aku pun akan cuba untuk always in touch dengan dia..

Back to the story.. Kitarang ke KLCC ari ni sebab nak tengok Sherlock Holmes. Hmm.. Citer ni.. Mmmm.. Tah la.. Tak taw nak cakap macam mana tapi apa yang boleh aku gitaw.. Aku terlelap kot masa tengok citer ni. Punyala bosan+boring. Kalau citer tu bes.. And walau mengantok macam mana pun aku, aku tetap boleh cegilkan bijik mata untuk layan citer tu.. but then.. citer ni serious tak bes. Berapa kali aku dok menguap sebab terlampau mengantok. Siap Bf offer ajak aku kua dari wayang. Tapi cam rugi la pulak. Dah bayar RM24 tak tengok lak. Takpe.. At least BF aku layan gak citer tu.

Before tengok movie, kitarang melantak dulu kat Signatures Food Court. Aku suka makan Spagetti Boloignese kat sini. Sedap.. Eh actually kurang sedap cuz dulu-dulu lagi sedap tapi aku tetap suka. Sementara tunggu movie, kitarang merayap dari satu kedai ke satu kedai. Dapatla bawak balik sehelai kemeja untuk BF and sehelai cardigan untuk aku serta sepasang wedges.. Oh btw, nak dijadikan cerita.. Kasut aku hancus kot masa aku dok meround satu KLCC. Tu sebab aku beli kasut baru.

Kasut kesayangan aku dah menjadi...

begini.. Sedih tul

Aku berjalan terpaksa heret kaki sementara nak beli kasut baru. Ingatkan nak beli sandal bodo je tapi terberkenan satu wedges ni. Lagipun aku memang dah aimed nak beli wedges ni..


p/s: Takde gambar kami berdua sebab hp dia dah rosak ;(

4 comments:

::FAIZ:: said...

Kasut ko yg rosak tu macam style kasut dalam siri Boy Over Flower... hehehe.

*loue me* said...

ye ke?alaa..aku xingat la episode berapa.dh lama aku tgk.eh tp citer tu bes kan.suka kot

jinhoo sunbae said...

i rasa u sengaja merosakkan kasut tu.. baru i perasan sekrang.. propaganda sungguh!

*loue me* said...

jinhoo:mana ada.xbaek menabur fitnah.u sendiri tgk kan cmne kasut ni rosak