*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Monday, February 22, 2010

Tropicana.. Hmm

18 Feb 2010 ari tu aku kua dengan Nemo dalam kul 12 lebih. Kitarang plan nak gi Tropicana Mall kat Damansara. Maybe takde ape kot kat sana sebab mall baru kan.. Tapi ada GSC. So kitarang nak tryla.. Plus, aimed kitarang kali ni adalah nak tinggalkan jejak di mall yang belum kitarang pernah gi lagi.

Sampai sana terus beli tiket Valentine's Day movie cuz ramai cakap citer ni best. So nak taw jugakla best tahap mana. Muv kitarang kul 1.30pm. So while waiting for the show kitarang jalan-jalan jap and tunggu kawan my Nemo sebab dia nak bagi barang.

Lepas tu, dalam kul 1.25pm kitarang gerak gi cinema. Erm.. The movie..OKla. Sweet nice romantic tapi belum dapat menyentuh hati aku sangat. I think ada citer yang lagi best. Rating for this movie = 3.5/5.00.

Hmm.. Sebenarnya ada cerita di sebalik toilet di Tropicana tu. Mula-mula aku pikir nak cerita tapi.. cam jijik la pulak. So aku cuma nak bagi warn kat saudara saudari sekalian yang nak ke Tropicana Mall.. Kalau nak guna toilet untuk buang air kecil/besar, diharap anda lupakan saja niat tu ye. Bukan ape.. Takde paip getah kot. Paip air ada tapi kalau paip getah takde untuk nak salurkan air, macam mana. Melainkan kalau korang bawa botol/cebok/gayung sendiri datang ke toilet tu. Then takde masalah la. Memang sengal habisla. Menyumpah aku kat dalam toilet tu.. (oPppssS.. Mungkin ada yang dapat tangkap apa yang aku alami sebenarnya tapi tu la citernya)

Masa makan di Subway, Tropicana. Nyum nyum


Daripada mula-mula wat muka macho.. Terus tersengih cam kerang busuk. Huhu

Masa di Restaurant Ikea with his friends
Tapi dorang takde. Gi order makanan. So kitarang apa lagi
Snapzz snapzz

Ala-ala Dr Fadzley

Konon macho habis la tu tapi I suka kot gambar ni. You look handsome. Hehe (cepat bayar I RM50. I dah puji u ni)

Ni pulak masa di The Curve
Al maklum la.. Ikea.. The Curve kan dekat. So berjalan kaki je la kitarang

Cantik jam.. Sapa bagi?
Baju pun cantik..

He's a great photographer

Chenta Hati Saya

Sibuk la lampu belakang ni.. Tak nampak muka I sangat

Sempat lagi snap gambar masa tengah window shopping

Ok dah.. Jom balik

Gelap la gambar ni

Bayar ke tak parking ticket ni. Ish.. Ish.. Just Touch & Go!

p/s: actually masa hari ni, macam-macam benda yang berlaku tapi bukan semua aku perlu share. ada sesetengah tu kita perlu simpan untuk diri sendiri :)

No comments: