*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Sunday, March 28, 2010

Kan Aku Dah Cakap

Just came back from Ikea with mama. Mama nak beli barang and nak survey hadiah for her bestfriend sebab bestfriend dia nak pindah end of this month.. Last-last takde menda yang mama berkenan, kitarang gerak gi The Curve. Window shopping. Tak membeli sangat pun sebab aku tak dapat lagi gaji. Tapi sempatla rembat sunglass dari Vincci sebab sunglass aku yang 2 pasang tu dah tak elok (alasan).

Btw, before aku ke Ikea, aku kan ada update blog pasal rambut.. Ngeee~ Aku dah sempat rembat Loreal Elseve Night Serum. Ingatkan nak beli Loreal Elseve Anti Frizz Serum tapi aku takut nanti serum aku yang sebelum ni tak guna dah. So better aku habiskan dulu serum tu.. Then baru beli yang baru.

Oh ya! Aku jugak beli hair colorants L'oreal Casting Creme Gloss 834 Honey Moka. Before this aku guna this colour jugak and I loike sebab warna dia tak terang sangat but nice. Light light brown gitu. So maybe malam ni la nak colour my hair.. Hee~ ;)

Eh.. Korang taw tak sapa yang akan colour my hair nanti.. Pssst.. Meh nak bagitau 1 secret. Selama aku warnakan rambut, seingat aku hanya sekali je kat salon.. Yang lain 'someone' buatkan.. Haa.. Nak taw sapa someone tu? Hurmm.. Dia adalah.. my brother. (Tiba-tiba font jadi kecik.. Actually, my brother tu low profile.. So I terpaksa kecikkan font. Hehehe)

No comments: