*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Thursday, March 25, 2010

Macam Mana Ni?

Haih.. Kepala aku ni berserabut sangat.. Sebabnya lecturer aku dah nak datang this April for evaluation and akan ada presentation on that day/visit. Aku dah siapkan slide presentation but the problem now.. Boss aku dah takde masa lecturer aku datang. Dia dah balik HQ.

So sapa yang akan take over lepas ni? Macam mana dengan presentation aku nanti? Macam mana report aku? Sapa yang nak semak? Cuz dari mula Mr G yang handle trainees. Every week dia yang evaluate kitarang. So bila dia dah nak pergi, masalah la pada trainees.

Mr G cakap suruh orang lain take over sebab ada ramai lagi yang boleh handle benda ni. Tapi orang lain nye evalution kita tak tahu.. Tiba-tiba nak suruh orang lain handle.. Memang susah la. Kalau boleh Mr G memang nak tolong tapi tak boleh sebab HQ dah taw yang Mr G is no longer with us. That's why he cant do anything.

Haih.. Tension taw tak?

No comments: