*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Monday, May 3, 2010

Berpoya Dengan Cousins

Sambungan 1 May 2010

Bila dah selesai majlis.. Kitarang pun balik la. Mula-mula my parents nak gi Seremban tapi tak jadi sebab masing-masing dah penat. Yang nampak kat mata cuma tilam & bantal. Tapi malamnya aku gi semula ke rumah my cousin. Sampai je umah my cousin, memang langkah kanan sebab dorang semua tengah nak makan. Ape lagi.. Terus duduk bersila and senduk ape yang patut la.

Dah kenyang semua, my cousins (8 orang kesemuanya termasuk aku) ajak gi Bukit Ampang. Bila lagi nak gi lepak sama-sama kat KL ni. Mula-mula aku cam blur blur gak. Kat celah mana la Bukit Ampang tu. Yang pasti mesti kat Ampang la kan (korang kena faham orang yang nomad cam aku ni) sebab nama pun Bukit Ampang. Tapi ada menda je kat situ? Apa yang bestnya?

Bila sampai je sana.. Baru ku tahu.. Bukit Ampang tu tempat untuk tengok pemandangan KL dari atas. Menarik gakla sebab boleh tengok Kota Kuala Lumpur disimbahi cahaya (ayat tak boleh blah). Ramai gak orang kat situ. My cousin cakap tempat ni selalu ada orang tangkap khalwat but lucky for us sebab kitarang ber bin kan nama ayah yang sama. Haa.. Camne tu? Bin je sama tapi ayah lain-lain..

Kitarang tak wat mende pun. Just sembang-sembang.. Bergossip.. BerGiGam (tapi tak nampak sangat sebab gelap). Makan junkfood.. Then balik. Sampai umah dekat kul 2 lebih

Ponytail tu bukan DIY.. Aku beli kat The Curve. RM4.00 kalau tak silap. Nasib baik cantik

LOVE tajam

Nah! Cium tiak gwe

Sayang sama ini teman lesbo dari zaman kecik gwe

Peace Yo!

No comments: