*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Monday, May 3, 2010

Oh No!! Betul Ke Aku Ni?

02 May 2010 (Sunday)

Pagi Ahad yang mendamaikan.. Burung berkicauan di luar rumah.. Aku pula masih bergolek-golek di tempat beradu. Argh.. Bestnya tido.. Tapi tak lama lepas tu.. Tiba-tiba tidurku terganggu..
*
*
*
Oleh..
*
*
*
*
*

Sakit yang melampau..

Urghh.. Sh*t! Apsal lak perut aku ni meragam pagi-pagi buta ni? Tak sempat nak berfikir kenapa mengapa..

Dalam keadaan mamai-mamai, rambut cam pontianak harum mewangi, aku terus tolak selimut and bangun dari katil (walau hati tak rela) lantas menuju ke destinasi..

Masa berjalan tu, kepala aku cam pening-pening cam nak pitam. Maybe badan aku terkejut kot. Ye la.. Dari dok bersantai sedap-sedap atas katil, tiba-tiba.. ZAP!! Aku terus bangun cam pocong. Mau nye tak terkejut (apsal citer aku cam ada unsur-unsur seram ni). 

Haih..Patutla perut aku sakit lain macam je. Ceceret rupanya. Aku pun berfikir.. Aku salah makan ke? Or aku makan terlebih. Aku mula berkira-kira berapa jumlah makanan yang telah masuk ke dalam perutku semalam..

Pagi
1 cawan air nescafe
2 mangkuk laksa
1 pinggan nasi lemak + sambal ikan bilis petai + timun
3 sudu bihun goreng (pedas giler kot.. Tak makan aku)
1 gelas air sarsi
Coklat

Tengah hari
1 pinggan nasi + daging + ulam
1 bekas dadih
1 gelas air (tak ingat air ape)

Petang
1 slice of chocolate cake
1 slice of fruit cake
1 Cupcake (sedap!)
Strawberi
Anggur
Coklat
2 gelas air kosong

Malam
1 pinggan nasi + sambal ikan bilis petai + ikan goreng
1 gelas air kosong
Asam
1/4 mineral (500ml)

Ok dah! Jangan nak wat-wat terkejut lak bila tengok menu aku untuk satu hari tu.. Sebab aku sendiri pun terkejut macam tak percaya tengok keupayaan diri aku ni. Eh.. rupanya aku mampu makan sampai macam tu (Cewah.. Wat-wat tak percaya lak. Kan bagus tiap-tiap hari aku makan camni. Confirm naik terus berat badan aku). Tapi aku rasa kali ni je aku makan umpama bela hantu raya. Mungkin terexcited tengok makanan yang banyak kot.. Tapi aku rasa faktor utama yang paling konkrit adalah aku nak peod neyh.. Sebab tu aku makan cam like there's no tomorrow. Ish.. Tapi ye ke? 

Hurmm.. Agak-agaknye lah.. Adakah aku sakit perut disebabkan tersalah makan/keracunan makanan or aku makan terlebih sampai ceceret?

Jawab ON dan hantar ke 88888

p/s: Aku nak makan lagi..Lapaaaarrrrrrrr!

2 comments:

::FAIZ:: said...

2 mangkuk laksa???

*loue me* said...

sikit je kan..baru 2 mangkuk