*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Monday, May 10, 2010

Tersengih Aku Baca Tweet

Sepanjang ari ni aku dok tersengih-sengih je mengadap lappy. Lepas tu sebok dok refresh my tweeter (padahal aku jarang giler bertweet. Dah berbulan aku tak pernah bukak bendalah ni tapi semalam tetiba rajin nak on my tweets. Semuanya kerna dia. Hahaha). Hurm.. Nak taw sebab apa aku dok tersengih cam kerang busuk neyh.. Hee~

Zahiril Adzim balas tweet aku kot
(eleh ZA baru replied dah kecoh satu dunia tapi lantakla kan orang nak cakap ape. Aku sonok kot. Muahahaha)

Disebabkan semalam terserempak dengan ZA maka pada firasat aku haruslah dibuat satu entry mengenai ZA(Cewah.. Dan dan nak wat entry pasal ZA). Aku mula-mula kenal dengan ZA ni masa dia berlakon citer KAMI. Time tu famous kot citer KAMI tu. Mula-mula aku tak layan pun(aku bukan jenis giler tengok citer/tv/movie sangat cuz aku lebih suka berinternet) tapi bila tengok roomate aku dok mengadap citer tu sehari suntuk buatkan aku cam teringin gak nak tengok. Then kawan aku bagi citer tu kat aku. Pastu aku lak yang dok melayan citer tu bagai nak gila sebab citer tu memang menepati jiwa remajaku (remaja lagi ke).

To be truth, sebenarnya aku MENYAMPAH giler dengan watak Boy dalam citer tu. Bapak jahat giler tak boleh blah. Dengan cara dia.. Urghh! Sakit hati tau tak! Dalam hati aku.. Sapela mamat ni. Tak kenal pun. Pelakon baru kot. But then lama-lama aku cam terminat lak kat lakonan dia sebab dia bawa watak dengan penuh selamba, sempoi and berkesan. Tak nampak cam fake.. Relax and cool je dia. Tu yang buatkan aku minat kat ZA ni..

Then bila aku ada blog, biasalah kan berblogwalking.. And aku terjumpa la blog dia pulak. Tak sangka yang dia ada blog. Walaupun watak dia macam ganas & jahat dalam citer KAMI tu, tapi sebenarnya dia ni seorang yang agak puitis. Blog dia lebih kepada bahasa-bahasa kiasan atau sastera. Kalau baca blog dia memerlukan korang berfikir sebelum membuat andaian. Lebih banyak yang tersirat daripada yang tersurat

So yah!! That's why I'm a big fan of him.. Dan dia tidak sombong cuz he replied my tweet. Wee~

End of Story

p/s: Aku nak gi check my tweet kot kot dia reply
Oh ya.. You can add me at twitter

2 comments:

azwniesd said...

whoaaa, beshnya sis ;)

i am one of his big fan jugak lah :D

*loue me* said...

hee~best2!gugur jantung i nampak dia depan mata.hehe..u pn minat jugak eh?lakonan dia mantop kan