*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Friday, July 2, 2010

The A-Team

29 June 2010 (Tuesday)

Ari ni hari berfoya-foya dengan my cousins, Aboy & Alang. Kitarang dah janji nak jumpa and tengok wayang kat Mid Valley. Patutnya kitarang kua kul 3 lebih sebab Aboy kena anta Along gi keje dulu. Pastu baru dia leh kua. Aku dengan adik aku lak kena tunggu mama sebab mama guna kereta gi jalan-jalan dengan kawan dia.

Dalam kul 3 lebih camtu, area rumah aku dah start hujan. Mama pun baru je balik. Aku cakap kat adik,

"Camne ni? Hujan pulak. Dorang dahla naik motor. Jadi ke tak ni?" - Aku (dah risau tak jadi sebab aku dah bersiap kot)
"Entah" - Lil Bro (jawapan tak memberangsangkan langsung)
Im wearing
Top: MNG Blue Spaghetti Strap & MNG Green Cardigan
Bottom: Dark Blue Skinny Jeans
Accessories: White Gold Necklace With Diamond (From Nemo) and Black & Green Jade Rings
Bag: Loewe Handbag
Shoes: Vincci Black Velvet Flat Sandal

Aku pun dah start SMS dengan Alang tanya camne. Dia pun tak sure. Kat area rumah dia dah start mendung dah. Macam nak hujan. Aiyo.. Nampak gaya cam tak jadi je =(

But aku dengan adik aku decided untuk gi Mid Valley jugak. Mana tau.. Dorang jadi datang ke. At least aku dengan adik aku dah ada kat MV untuk beli tiket wayang. Dekat kul 5 kitarang sampai MV. Aku call Aboy tanya jadi datang ke tak.. Sadly, tak jadi eh. So aku dengan adik aku je la yang tengok movie. Kitarang tengok citer The A-Team. Best juga citer ni. Action movie tapi banyak part yang kelakar. Worth it to watch.

Oh ya.. Ari ni hari kedua aku puasa ganti. Disebabkan movie habis dalam kul 8+, aku terpaksala berbuka dalam panggung wayang. Aku dah siap beli 1 set Big Mac untuk buka puasa nanti. Tapi masa adik aku makan fries, bau dia.. Mak aih.. Memang satu panggung leh bau kot. Punyala kuat. Memang kantoi bawa McD masuk panggung ar. Bila dah time buka puasa (Mama called adik aku untuk inform yang aku dah boleh berbuka), aku cuma makan fries je.. Cam over la pulak kalau aku makan Big Mac kat dalam tu. Sedangkan bau fries pun dah cukup kuat.. Inikan pula Big Mac. Bila dah kua dari panggung, baru aku makan Big Mac tu. Pastu kitarang jenjalan. Then baru balik

p/s: Tak dapek jugak hang out dengan my cousins :(

No comments: