*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Monday, July 19, 2010

Help Me Please..


Ye ke macam tu? Mungkin aku rasa cam biasa bila buka blog aku ni tapi mujurla kawan aku noticed yang blog aku ni lembab dari yang biasa. Kalau dia tak bagitau, confirm sampai sekarang aku tak tau. Thank you so much KuraKura.

Bila dah dapat feedback/comment sebegitu, terus aku gi googling mencari solution. Memandangkan header aku tu besar gabak.. Jadinya aku dah resize kan ia. Tapi bila aku upload balik and then view my blog.. Ianya lari ke tepi pulak. Tak centre.

So aku pun start googling macam mana nak kasi header tu centre. But unfortunately takde satu pun yang berguna/berkesan kat blog aku ni. Mungkin sebab guna template yang baru.. Maka ia tidak berhasil untuk diaplikasikan.

Frust.. Kecewa.. Moody.. Tak yah citer. Dah berapa blog yang aku buka.. Dah berapa lama aku mengadap lappy, sampai berpinar bijik mata.. Dah berapa jam aku dok godek. Semua nya tak menjadi. Last-last aku fed-up.

p/s: Ada sesiapa tahu macam mana nak bagi header tu centre tak or bagi header tu just nice dengan size blog aku?

No comments: