*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Tuesday, August 3, 2010

Susahnye Ada 2 Blog

Lately aku dah jarang update personal blog ni, walaupun ada banyak benda nak tulis.
Aku lebih dok tumpukan perhatian pada blogshop aku yang baru nak merangkak tu

Kadang-kadang aku terfikir..

"Ini baru ada 2 blog.. Macam mana la agaknya orang yang handle sampai 3-4 blog. Tangan dorang ada berapa eh?"

Aku yang ada cuma 2 tangan ni rasa cam tak cukup je. Kalau kaki boleh digunakan untuk menaip.. Dah lama dah aku buat.

Padahal kalau nak ikutkan bukan aku buat ape sangat pun. Bangun tidur, melahap, tengok TV, online. Tu je la rutin harian aku.

Tapi takpe.. Ni semua sebenarnya mengajar aku supaya lebih pandai membahagikan masa.. Supaya aku lebih komited terhadap sesuatu kerja.

Yah. Think + ve :)

4 comments:

MyraLove =) said...

nanti kalo sis da jumpe formula nak uruskan masa..
jgn lupa share eh..
ira pun dah lame tinggal blog 1 lagi tu..hehe

*loue me* said...

myra:hehhe..orait.nnt sis wat 1 entry khas utk uruskan masa.hahah..tp tu pn kalau jumpa la.owh..ira ada lg 1 blog?blog ape?

MyraLove =) said...

owh...mesti ku tunggu nih..hahaha
ade,tapi tu blog konon2 nak tunjuk skil karat mengarang..ahahah..tp dah sebulan lebih kot tak update,xde idea

*loue me* said...

myra:nny ira tunggula sampai kucing bertanduk ye ;p