*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Thursday, September 9, 2010

From The Bottom Of My Heart...

Puas aku dok godek-godek mencari gambar yang sesuai untuk entry ni. Tapi malangnye kebanyakan gambar aku dah burn dalam CD. So malas la nak cari lagi. Last-last aku terjumpa gambar dibawah ni

Kira halal lah eh. Lagipun bukan penting pun nak tempek gambar aku ni. Sekadar nak mewarnai entry ni saja. Yang paling penting adalah isinya. Betul tak?

Okla.. Berbalik pada motif aku mengarang entry ni

Sebenarnya aku nak ucapkan

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR & BATIN

kepada semua yang mengenali diri ini eceh dah macam dialog kat dalam radio je ataupun yang terbaca entry ini.
Ampunkanlah segala dosa saya jika saya ada terbuat salah sama ada secara sengaja ataupun tak sengaja. Harap dimaafkanlah ye.
Nanti pulang ke kampung, pandu berhati-hati ya
And Have Fun!! =)

p/s: Mungkin tidak akan berblogging dalam jangka masa yang agak lama kot. 
Tengok pada berapa lama aku bercuti. Haih.. Pasti rindu~

9 comments:

wanie said...

Selamat Hari Raya, sis :)

rozainah ibrahim said...

slamat hari raya, samalah kita saling bermaafan,,
so, im sorry too.. ;p

::FAIZ FARISH:: said...

Selamat Hari Raya

S.U.R.I.A. said...

slmt ari raya gak reen...mkn byk2 skit...!haha

*loue me* said...

wanie:Selamat Hari Raya jugak wanie!!

*loue me* said...

Inah:Selamat Hari Raya Inah. Maaf Zahir & Batin. Nanti jumpa time konvo ya

*loue me* said...

Faiz:Inah:Selamat Hari Raya Faiz.Beraya mana?

*loue me* said...

Suria: Uya!! Selamat Hari Raya. Maaf Zahir & Batin. Nanti jumpa time konvo :)

::FAIZ FARISH:: said...

braya kat rumah mak je... hehe