*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Wednesday, November 3, 2010

Saya Dah Update Blog

Tah tadi nape tiba-tiba aku cam bersemangat gila nak update. Ni mesti sebab kawan-kawan aku yang bagi dorongan ni.. Terima kasih semua. Kalau nak ikutkan, dalam kepala ni ada macam-macam citer nak di citer. Tapi pastu aku gi lepak tengok TV jap.. Then bila kaki nak menapak ke bilik untuk mengadap lappy aka update blog.. Sekali bapak aku datang dengan tersengih-sengih.. Aku cam dah tau dah maksud tersirat di sebalik senyuman/sengihan bapak aku tu..

"Kakak.. Ada 2 surat nak kena taip. 2 je.. Tapi esok bapak nak sebab ada mesyuarat" - Bapak

Aku dah rolling my eyes dah.. Plus jegil-jegil bijik mata sikit. Bapak aku pun tepuk-tepuk aku.. Konon nak pujuk la tu..

"Ala..2 surat je.. Nak duit tak?" - Bapak
"Eleh.. Sepuluh hengget kakak pun tak bagi lagi.." - Aku
"Nak sepuluh ringgit kenala wat kerja" - Bapak

OK! Fine! Bapak aku dah pandai ugut dah sekarang. Ni mesti sebab tengok sinetron banyak sangat ni. Banyak unsur-unsur negatif. Tak bagus tul..

So sebagai sekretari tak bergaji bapak aku, maka aku tak dapat la nak update citer-citer yang bermain kat kepala ni.. But still aku update dengan citer ni pulak kan. Next time la nampaknya aku update citer-citer aku tu.

Hmm.. Okla.. Aku nak sambung menaip surat bapak aku. Bukan 2 tetapi 3 surat. Nak kena charge lebih ni.. Daa daa..

6 comments:

LanaBusyBee said...

comel la hang dgn bapak hang ni, beshnya...teringt kt abah aku lak, dia pun suka suruh aku dan adik aku menaip tuk dia...aku dh berazam nk belikan laptop kt dia satu la...yang murah2 sudah, janji boleh menaip kan

*loue me* said...

hahaha..bapak aku mmh..kalau nk suh aku wat keje..suara trs jadi lembut.

bgs la tu..besnye dh keje.leh senangkan family kan.

bapak aku kt office ada je komputer pejabat tp dh xreti guna la pulak..dh lama tinggal sampai xingat cmne nk guna

::FAIZ:: said...

bapak hebat.. hehehehe

*loue me* said...

faiz: Teramat HEBAT!

chepah said...

hahhaa...xpela reen,bukan slalo..
bbakti slagi diorg ade,,hehe

*loue me* said...

che pah:tu la pasal