*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Thursday, September 8, 2011

Training Part I-Classroom

Actually aku dah lama gi training ni. Masa 11 July aritu. 3weeks aku kat Genting View Resort, Genting Highlands. So disebabkan tu la aku jarang update blog. Bayangkan aku cuma dapat tidur dalam 5 jam je. Itu mujur 5 jam. Ada few days tu, hanya dapat tidur 1-3 jam je. Punyala hectic life aku masa training tu. Tapi now aku dah habis training and what I can say, sangat challenging, tiring but at the same time, fun.

Black Team
The best team ever

Ni masa ice breaking
Gosh!! Aku sangat nervous kot. Tak pasal-pasal kena sound sebab sebut nama sendiri tanpa perasaan, boleh cenggitu?

Ni masa aktiviti menggunakan daya kreativiti dengan hanya menggunakan rubber band

Ni salah seorang trainer kitarang, Roshan Thiran
Kalau korang kenal, dia ni adalah salah seorang judges untuk program 'Sejuta Impian' yang kat TV3 tu.
Bila dia cerita bout his life sangat memberi inspirasi. Dia cerita macam mana dia pada usia muda boleh setup few companies. Seriously rasa cam bangga gile adanya anak Malaysia macam dia

Ni pulak masa Financial Management class

With Miss Felicia yang jadi cikgu Business Communication

Gambar-gambar kat bawah ni pulak masa kelas Edmond, our coolest trainer

Semua orang pointed kat Edmond

 Ni la Edmond yang sempoi giler. Cute je dia kan

With my team-mate and roommate

Last class with Edmond *sob*

Bersambung...

No comments: