*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Tuesday, December 29, 2009

On Top Of The World

Over sangat ke title tu eh..?
Tapi rasanya tak salah kan sebab memang aku gembira yang amat

Satunya adalah........
'Dia' msg aku tadi. Yes! Maxis ada coverage di sana. Celcom takde (hampeh!! Taw la aku tak bayar bil lagi. Sabar bley?). Walaupun 1 SMS di charge MYR 2, tapi takpela. At least in touch la jugak daripada aku tak taw apa yang jadi kat sana. Tapi kat sana takde topup (mestila kan). Once ada kereta kat rumah, I'll flash to kedai topup sebab rindu yang amet. Oh.. Kalau aku reply msg dia.. rate sama je macam aku anta di Malaysia. Aku gembira!

Kedua adalah.......
PTPTipooo aku dah masuk. Yabeda bedu. Ana la yang tukang hebahkannya. Thanks a lot to her. Tapi malangnya, dia punya yang tak masuk lagi. Ada problem katanya. Sian dia. Aku nak bagi pinjam duit taknak lak (takpe Ana..Hopefully esok masuk k. Jangan sedih-sedih taw). So now ni aku jadi kaya kejap. Tapi balik je tadi terus aku membayar hutang segala yang ada. Jadinya.. aku dah jatuh kedana balik (perompak harus kecewa sekarang ini). Hahaha. Giloss.. Hutang ku berganda-ganda. Serupa tak dapat PT dowh. Tapi aku tetap gembira sebab dapat melangsaikan hutang yang ada (tak suka tul nak berhutang. Amalan tidak sihat tapi terpaksa. Aku pernah cerita tentang kenapa aku terpaksa pinjam duit kat entry ni)

Ketiga pula adalah.......
Tokio yang dah lama tak balik dan sampaikan parents aku ingat dia dah takde.. Tiba-tiba arini menampakkan diri yang gemok (bunting kot sebab perut dia besar). Tapi dia jadi garang giler. Maybe dah lama tak pernah jumpa kitarang so dia agak cuak sedikit dan juga dia sedang bunting (dia ni asyik bunting taw. Nafsu tinggi kot). Last time aku jumpa dia masa aku jogged dengan adik aku kat taman. Nampakla dia kat sebuah rumah ni. Aku tryla ajak dia balik. Mula-mula dia ikut tapi tak sampai sekerat jalan, dia dah taknak ikut. And hari ni tiba-tiba lak balik. Lapar la kot or mencari anaknya yang dah rajin datang rumah aku mencari makanan. Sian dorang.

So that's the reason why I'm on top of the world rite now.. Wee~  (^ε⌒*)

No comments: