*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Friday, March 26, 2010

Yeay!

Yeay.. Streamyx dah boleh guna. Ari tu kan aku ada bising-bising pasal streamyx tak boleh guna.
So today, mama cakap kontraktor TM dah datang. Rupa-rupanya modem tu kena sambar dek petir. Sebab tu dah tak berfungsi. Mujurla dia amik tindakan cepat. Kalau tak, aku nak pi 'sembur' operator TM. 

So now kontraktor tu dah replaced dengan modem baru. Mula-mula dia cakap, ikutkan kena charge RM100+ tapi disebabkan first time, so tak payah bayar. But after this kena bayarla.

Tapi aku agak pelik la sebab masa time hujan+petir aritu aku memang tak on modem. Lepas hujan+petir baru aku on sebab aku baru je balik dari office. So agak penat sikit. Plus aku pun takut nak on lappy. Jadinya.. bila masa modem aku tu kena sambar dek petir eh?

Confused!

No comments: