*loue me*DIY StuffTipsBeautyStyle & EasyFormspringTwitter

Wednesday, April 28, 2010

Yes! Getting Better

Hari ni aku ada appointment dengan doc kat hospital. Kalau selak my previous entry, tau la kenapa aku gi jumpa doc. Hurmm.. Menurut doc, dia cakap I'm getting better (wee~).. Dia suruh aku teruskan makan ubat.

Tapi tadi aku saja la tanya what if aku nak operate. Dia akan bedah macam mana je. Terus dia bangkang cakap aku.. "You dont have to operate.. Yours gettting better". Then aku explain la yang aku cuma nak taw je. Memang kalau boleh aku pun taknak operate. Eee~ Sapa nak? Takut dowh.. Tengok peralatan doc pun dah cukup wat aku nervous. Ni kan pulak nak operate. The doc said kalau operate pun dia akan masukkan camera and operate. Dia takkan bedah la kat bahagian luar. Meaning, dia guna kaedah laser la kot..

Then my dad tanya pasal kaedah alternatif/tradisional. Berkesan ke tak. Doc tu terus geleng kepala. Dia cakap tentang bahaya guna rawatan resdung yang guna asap tu.. Sebab kita tak tahu kandungan apa yang dia gunakan. Dia cakap memang ramai suka kaedah tu sebab dorang akan rasa lega and hidung dah tak blocked tapi dorang tak taw tentang long term effect cuz dalam asap tu ada hydrocarbon. Membahayakan. Plus bila kita sedut asap tu umpama macam hisap rokok la (That's what the doc said)..

So next appointment is 4 months from now which is on 18 August.  Birthday aku tu kot tapi celebrate kat Hospital lak. Memang tak pernah dibuat orang la.. (Ehem ehem.. Kawan-kawan yang sedang membaca this entry sila take note ye)

2 comments:

Anonymous said...

reen,
lambat lagi tuh...heheh

*loue me* said...

appointment/bday?
kalau appointment..memang la lmbt.dhla time bulan posa.. agak2 batal x puasa bila dia korek my hidung?

kalau bday..mmg la lmbt lg.tp reen bgtaw siap2 spy nnt blh aya simpan duit utk beli hadiah.hehehe